adidas – защо всички го искат?
Сигурно няма човек, който да не познава известното лого с детелина или трите ленти на adidas. Благодарение на предлаганите висококачествени продукти, през годините марката си спечели популярност и признанието на клиентите по целия свят. Следването на новите модни тенденции и страхотният дизайн превърнаха този бранд в лидер на световния пазар. Фирмата залага на разнообразие и свобода, а броят на верните ѝ фенове постоянно се увеличава.
Как да постигнеш успех?
Марката е създадена през 1924 г. в малко немско градче в Бавария. Може би не всички знаят, че това е семейна фирма. Нейните създатели са двама братя, името на единия от тях – Ади Даслер – ги вдъхновява да създадат уникалното име на марката – adidas. Първоначално целта на братята Даслер е да осигурят на спортистите възможно най-качествени обувки. Движещата сила зад марката е спечелването на златни медали от Олимпийските игри от немските представители като Линда Радке (1928) и Джеси Оуенс (1936), които в голяма степен допринасят за развитието на фирмата и увеличаването на популярността на марката не само сред немските, но и сред европейските потребители. В историята на бранда има и повратни моменти. В края на 40-те години един от братята, Рудолф, напуска фирмата и решава да създаде от нулата конкурентна марка – Puma. Но дори това не намалява желанието на Ади Даслер да се бори за покоряването на пазара на спортни обувки. Погледите на целия спортен свят се насочват към марката през 1949 г., когато композицията от три успоредни ленти става фирмен знак на adidas. Още през 50-те години на XX в. това лого означава висококачествени продукти с добри спортни резултати. Тогава, също както и днес, всеки е искал да има дрехи на adidas в гардероба си. Историята на развитието на adidas е толкова интензивна и увлекателна, че не можем да резюмираме всички славни моменти. Но не можем да не споменем първите уникални бутонки на марката adidas, благодарение на които, според някои, немският отбор грандиозно разбива Унгария и печели световната купа през 1954 г. Динамичното развитие на марката е запечатано по впечатляващ начин през 1972 г., когато известната трилистна детелина става официално лого на adidas.
Гръцката богиня на XXI век
Уникалният характер на марката се основава на вдъхновяващата фигура на създателя ѝ Ади Даслер. Той е известен в цяла Германия с две неща – любовта към спорта и непрекъснатото търсене на иновативни решения за своите продукти. Оказва се, че прекрасно е съчетал тези две страсти. Повечето от продуктите на марката adidas са създадени след дълги консултации на Ади Даслер със спортисти от цял свят. Благодарение на това, марката проектира своите продукти преди всичко с оглед нуждите на потребителите. Важното е, че за марката спортистите от световна класа са също толкова важни, колкото и американският потребител от средната класа. Именно нуждите на хората, съчетани с напредналите технологии, се оказват гаранция за успех.
High-fashion и маратонките
XXI век е низ от успехи за adidas. Динамичното темпо на развитие на световната икономика е благоприятно за марката, която благодарение на десетилетия тежка и последователна работа става любима на потребителите и икона на попкултурата. Никой не се учудва от сътрудничеството със световно известни проектанти като Стела МакКартни и Джеръми Скот. Ефектът от тези общи усилия е създаването на търсени по целия свят, изключително модерни модели обувки, които са идеален отличаващ аксесоар за хитови стилизации. Една от иконите на adidas е моделът Stan Smith, който получава наименованието си през 1971 г. в чест на легендарния тенисист. Първоначално моделът е проектиран за тенис кортовете, но бързо се оказва, че маратонките Stan Smith са идеални и за ежедневни предизвикателства. Възможно е, успехът им да се дължи именно на тяхната универсалност. Благодарение на простия, съвременен силует и високото качество, тези обувки са бестселър на марката от почти 50 години. Пореден култов модел, Superstar, е създаден през 1969 г. като новаторски ниски обувки за баскетбол. Пионерската кожена горна част на обувката „shell top” е оценена не само от топ баскетболистите, но и от заинтригуваните клиенти. През 90-те години маратонките Superstar стават любим модел на известната хип-хоп група RUN DMC. Глобалният успех на този модел се дължи на техния класически силует, удобство и издръжливост.
Традиция, съчетана с новаторство
adidas Tubular са отговор на най-новите тенденции, те удивляват със своята простота и съвременен вид. Tubular са прекрасен пример за съчетаване на дългогодишното наследство на марката, най-модерните технологии и футуристичния дизайн. Характерна черта на тези обувки е разширената ултра лека подметка, която осигурява изключителен комфорт. adidas ZX flux е идеално решение за всички, които искат да носят обувки за бягане в ежедневието. В крайна сметка този модел е наследник на серията ZX (и по-точно на модела ZX 8000 от 80-те години), създаден за бегачите. За този модел е характерна най-вече напредналата технология, майсторски съчетана с модерен силует.
Глътка свежест – новостите от adidas
adidas е истински специалист в създаването на обувки, които идеално отговарят на променящия се вкус на клиентите. Така е и с модела NMD. Той е замислен като съчетание от три стари модела – Micro Pacer, Boston Super и Rising Star. На традицията е вдъхнат нов живот и това се оказва страхотна идея, защото маратонките NMD възхитиха модния свят. Простият им силует е идеален аксесоар към всяка стилизация. Подобно беше и с модела EQT. История на линията Equipment започва през 90-те години, но новата ѝ версия е просто възхитителна. Футуристичният дизайн, съчетан с ярки цветове, създава усещане за сила и динамичност, благодарение на което EQT се превръща в очевиден избор за оригиналните и самоуверени хора. Идеалното допълнение на този комплект е моделът X_PLR, които има минималистичен дизайн и почти джогинг стил. Ще свърши добра работа за приключения в градската джунгла. Днес adidas е най-разпознаваемата марка, която определя световните тенденции. Брандът е лидер не само на спортния пазар, но и на пазара на улична мода и лайфстайл. По всичко личи, че успехът няма да изневери на adidas скоро.
Избери продукти на adidas по пол: