Информационен център
Имаш въпроси относно доставка, замяна или връщане, рекламация или въпрос за размери? Няма нищо по-лесно, ще отговорим на всички! Избери съответния раздел и намери информацията, която те интересува.
Замяна и връщане
ВАЖНО! Разходите по замяната са за сметка на клиента. Ние НЕ приемаме заявки за замяна с наложен платеж.
- Провери дали в момента в магазина Sizeer се предлага размер, с който искаш да замениш своя.
- Попълни документа за замяна.
- Изпрати продукта и документа на адрес: No Limit (SIZEER RETURN) c/o. E-SPED LTD
ул. Видрица 7; НПЗ Запад - Казичене, 1532 София; България
Със забележка „магазин SIZEER - замяна” - В рамките на няколко дни от получаването на пратката (не по-късно от 14 дни), ще ти изпратим заменения продукт за наша сметка.
- Ако решиш да замениш продукт, покриваш разходите за изпращането му.
- Препоръчваме да използваш услуги на куриерска фирма, когато ни изпращаш продукта (сигурност на пратката).
- Провери дали в момента в магазина Sizeer се предлага размер, с който искаш да замениш своя.
- Попълни формуляра за замяна.
- Донеси продукта и документа в някой от физическите ни магазини.
- В рамките на няколко дни от получаването на пратката в нашия скад (не по-късно от 14 дни), ще ти изпратим заменения продукт.
- Замяната на продукти във физически магазини е безплатна.
ВАЖНО! Разходите по връщането са за сметка на клиента. Ние НЕ приемаме поръчки върнати с наложен платеж.
- Изготви писмено заявление за отказ от договора за продажба. Можеш да използваш образеца, получен по имейл или да изтеглиш формуляра.
- Изпрати продукта и доказателството за покупка (фактура за продажба) на следния адрес: No Limit (SIZEER RETURN) c/o. E-SPED LTD
ул. Видрица 7; НПЗ Запад - Казичене, 1532 София; България
Със забележка „магазин SIZEER - връщане” - Ако не си изпратил-/a формуляра за отказ от договора, приложи го към връщания продукт.
- Ако решиш да върнеш продукт чрез изпращане, покриваш разходите за изпращането му.
- Дължимата сума за върнатите стоки се възстановява само и единствено по банкова сметка. Ако си платил онлайн с банкова карта сумата ще бъде върната автоматично по същата сметка. Ако сте платил с наложен платеж, моля, посочи банкова сметка, на която да преведем сумата.
- Ще възстановим сумата не по- късно от 14 дни от твоя отказ от договора за покупко-продажба.
- Изготви писмено заявление за отказ от договора за продажба. Можеш да използваш образеца, получен по имейл или да изтеглиш формуляра.
- Донеси продукта, касов бон/ фактура и попълнен формуляр за връщане в някой от физическите ни магазини.
- Дължимата сума за върнатите стоки се възстановява само и единствено по банкова сметка. Ако си платил онлайн с банкова карта сумата ще бъде върната автоматично по същата сметка. Ако сте платил с наложен платеж, моля, посочи банкова сметка, на която да преведем сумата.
- Ще възстановим сумата не по-късно от 14 дни от твоя отказ от договора за покупко-продажба.
Рекламации
- Подготви писмено уведомление за рекламация. Изтегли образец на формуляра от бутона по-долу и го попълни с коректна информация.
- Изпрати дефектния продукт заедно с формуляра на адрес: No Limit (SIZEER RETURN) c/o. E-SPED LTD
ул. Видрица 7; НПЗ Запад - Казичене;
1532 София; България
С препоръчителна забележка: „магазин SIZEER – със забележка: „РЕКЛАМАЦИЯ”. - Ще разгледаме твоята рекламация най-късно до 30 дни от получаването ѝ.
- При рекламацията клиентът може да посочи следните начини на удовлетворяване: замяна на продукта с нов, ремонт на продукта, намаляване на цената, отказ от договора – ако дефектът е значителен.
Не забравяй, че:
- Попълвайки формуляра за рекламация, изпращаш цялата информация, необходима за разглеждане на рекламацията (твоите данни, описание на забелязания дефект, начин на удовлетворение, предвиден в гаранцията).
- Вземайки решение да направиш рекламация чрез изпращане, покриваш разходите за изпращането на стоката. Не забравяй, че магазинът не приема пратки с наложен платеж.
- Ако рекламацията бъде одобрена, ще ти възстановим разходите за изпращане на стоката.
- На адрес https://ec.europa.eu/consumers/odr ще намериш платформа за интернет решаване на спорове между потребители и търговци (т. нар. платформа за ОРС). Тази интернет страница дава възможност на потребителите да получат обща информация за начините на решаване на спорове, различни от сезиране на Съда (например чрез медиация или арбитраж), свързани с договори, сключени по интернет. Освен това чрез платформата можеш да подадеш жалба до орган за алтернативно решаване на спорове и да приложиш необходимите документи. Маркетинг Инвестмънт Груп България ЕООД няма задължение, нито намерение, да участва в процедури за разрешаване на спорове пред потребителска арбитражна комисия.
Цена на доставката
Начин на доставка
- куриерите доставят пратки в работни дни, от 9 до 18 ч.,
- при проблеми с доставянето на пратката, куриерите могат да се опитат да се свържат с Клиента по телефона,
- ако Клиентът купи няколко продукта при едно пазаруване, стоките могат да бъдат изпратени в повече от една пратка,
- можете да проследите пратката на уебсайта: https://www.econt.com/services/track-shipment след като въведете номера на товарителницата в полето „Номер на пратката”,
- При доставка на продукта предлагаме опцията Преглед и Тест преди плащане. Това означава, че имаш възможност да провериш и пробваш това, което си поръчал. Куриерът ще изчака докато отвориш и провериш пратката. Куриерът ще изиска от теб да платиш транспортните разходи преди да отвориш пратката. Ако всичко е наред и задържиш поръчката, те ще ти бъдат възстановени. Това се налага с цел сигурност на доставката.
- Доставката до физически магазин винаги е безплатна (независимо от сумата на поръчката).
- Този метод на доставка може да се използва само за поръчки платени оналйн на сайта. Ако желаеш да платиш при получаване, можеш да използваш друг метод на доставка.
- Когато поръчката е частично или изцяло подготвена за изпращане, ще те уведомим по имейл.
- Имаш 7 дни от уведомлението, че поръчката е доставена, да я вземеш лично от магазина.
ВНИМАНИЕ! Не забравяй, че ако забележиш, че твоят пакет е отварян или опаковката е повредена при получаване, можеш да регистрираш повредата в присъствието на служители на магазина при получаване на пакета. Това ще ни улесни да разгледаме жалбата по-късно.
- Винаги проверявайте работното време на избраният офис за доставка
- Ако клиентът купи няколко продукта при едно пазаруване, стоките могат да бъдат изпратени в повече от една пратка.
- При доставка до офис на Еконт предлагаме опцията Преглед и Тест.
- При доставка до Еконтомат ще можете да платите само с карта при вземане на пратката.
- Пратката Ви ще бъде съхранена в офис на Еконт до 7 дни, а в Еконтомат до 3 дни.
Метод на плащане
Таблици с размери
Време на изпълнение на поръчките
Моля имайте предвид, че е възможно да има забавяне при доставката поради независещи от нас обстоятелства.
При поръчките, платени онлайн (предплащане), поръчката се приема за изпълнение в момента на получаването на плащането за нея по банковата сметка.
Важно! Ако сте получили фактурата на имейла си в събота или неделя, имайте предвид, че поръчката ще бъде изпратена в първия работен ден след почивните дни. Не изпращаме поръчки в събота и неделя.
Ако куриерът не те намери на посочения адрес за доставка, ще остави известие с информация за нова дата, когато ще опита да достави пратката или с посочено място и време, където можеш да я получиш лично.
Контакт
Таксата за телефонен разговор е в съответствие с тарифния план на оператора, чрез който се осъществява обаждането. С цел повишаване качественото обслужване и сигурност, всички телефонни разговори се записват.
Как да пазарувам
Пол, марка, категория, промоция, нови
- ако резултатите от търсенето не са задоволителни, опитай да формулираш въпроса по друг начин (например вместо „балеринки“, по-добре търси „балерини“),
- колкото по-кратко е запитването, толкова по-голям е шансът, че ще намериш продукта, който търсиш.
Можеш да ограничиш резултатите от търсенето като избереш характеристики на продукта.
Избери своя размер и натисни бутона „ДОБАВИ В КОШНИЦАТА“.
Във всеки момент можеш да провериш съдържанието на своята кошница, като натиснеш бутона „Твоята кошница“ в горния десен ъгъл.