Често задавани въпроси

Отговори на най-често задаваните въпроси:

ПОСТАВЯНЕ НА ПОРЪЧКА

Можеш да поръчаш и като нерегистриран клиент. Достатъчно е при поръчката да избереш „Пазарувай без регистрация“.

Съветваме те да използваш опцията: „Припомни парола“. Веднага по имейл ще ти бъде изпратен линк за генериране на нова парола, понякога това може да трае до 2 часа. Ако не го получиш, свържи се с нашия Център за обслужване на клиенти по имейл ( info@sizeer.bg ) или по чат.

Ако не си стигнал до последната стъпка на поръчката, т.е. до нейното потвърждаване, това означава, че плащането ти е било неуспешно (сумата не е изтеглена от твоята сметка) или по някаква причина не си успял да довършиш пазаруването. Какво следва в тази ситуация?

Можеш да се свържеш с Центъра за обслужване на клиенти по телефона +359 24 929 281 по имейл ( info@sizeer.bg ), за да получиш нов линк за плащане на твоята поръчка или можеш да изчакаш линкът да ти бъде изпратен автоматично по имейл. Можеш също да направиш нова поръчка и тогава да я платиш.

Поръчка, която не е платена веднага след пускането ѝ, не резервира продукта. Неплатени поръчки не се изпълняват, с изключение на случаите, в които е избран наложен платеж.

Изпрати имейл с прикачено потвърждение на плащането и номер на поръчката на адрес info@sizeer.bg и се свържи с Центъра за обслужване на клиенти +359 24 929 281 и информирай, че си изпратил такова съобщение.

Изпратеното от теб потвърждение ще бъде препратено на финансовия отдел за проверка. Ще се постараем да изясним ситуацията възможно най-бързо. Това може да продължи от няколко часа до два работни дни.

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКИТЕ

Стандартното време за изпълнение на поръчката включва обработка на поръчката и доставка. Обработката отнема максимално до 5 дни, а доставката трае от 4 до 5 работни дни от датата, на която имейл потвърждението за сключване на Договора за покупко-продажба е изпратено на Клиента (с други думи от датата на фактурата).

Ние предлагаме бързи и сигурни доставки. Ние доставяме с Еконт Експерс. Към момента, доставяме до офис на Еконт, Еконтомат, личен адрес на купувача и до физическите ни магазини.

Извършваме доставки само на територията на България. Но имаме онлайн магазини и в чужбина. Можеш да разгледаш тяхната оферта на следните страници: Sizeer.cz , Sizeer.de , Sizeer.si, Sizeer.hr, Sizeer.hu , Sizeer.lt , Sizeer.lv , Sizeer.pl , Sizeer.ro , Sizeer.sk .

Не изпращаме доказателството за покупка в пратката. Всички документи (фактура, формуляр за връщане/замяна) се изпращат по електронен път на посочения в поръчката имейл адрес. Моля провери в папките Спам, Оферти и други на електронната си пощата.

В случай че не си получил съобщение с документите, свържи се с Центъра за обслужване на клиенти по телефона +359 24 929 281 , изпрати съобщение на info@sizeer.bg или напиши съобщение в чата.

ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ

Можеш да замениш с друг размер или да върнеш продукт, купен в нашия магазин, до 30 дни от момента на получаването му, при условие че не носи следи от употреба.
ВАЖНО! Разходите по връщането са за сметка на клиента. Ние НЕ приемаме поръчки върнати с наложен платеж.

Как? Изпрати го на адрес:

No Limit (SIZEER RETURN) c/o. E-SPED LTD
ул. Видрица 7; НПЗ Запад - Казичене, 1532 София; България
Със забележка „магазин SIZEER - замяна или връщане”

Приложи към пратката попълнения формуляр за връщане/замяна, който си получил по имейл заедно с фактурата.
Замяната на стока или нейното връщане не е възможно в аутлетите Sizeer.

Времето за изпълнение на замяната чрез изпращане или на връщането е до 14 календарни дни от деня, в който пратката пристигне в склада. Полагаме всички усилия за бързото и ефективно обработване на замяната и връщането.

Моля, проверявай имейла си. Когато получим пакета, ще получиш от системата автоматичен имейл с коригиращата фактура и следващи съобщения за етапа, на който се намира процеса на замяна или връщане.

Ако си получил продукти, различни от поръчаните, свържи се с Центъра за обслужване на клиенти по телефона +359 24 929 281 , по имейл на info@sizeer.bg

Ако стоката още е налична, веднага ще я заменим, ако не е налична – ще ти върнем парите.

РЕКЛАМАЦИЯ

Имаш право на рекламация на всички продукти, закупени в магазина Sizeer, в рамките на 2 години от датата на покупката и същевременно не по-късно от 1 година след забелязването на дефекта.

Рекламация чрез изпращане

Попълни формуляра за рекламация на страницата на онлайн магазина на адрес: https://sizeer.bg/informatsionen-tsentar#si-complaint . Приложи го към дефектния продукт и доказателството за покупка (фактура за покупко-продажба). Опаковай добре пратката и я изпрати на адрес:

No Limit (SIZEER RETURN) c/o. E-SPED LTD
ул. Видрица 7; НПЗ Запад - Казичене, 1532 София; България
Със забележка „магазин SIZEER - рекламация”

Рекламацията ще бъде разгледана до 30 календарни дни от получаването ѝ в склада. Вземайки решение да направиш рекламация чрез изпращане, покриваш разходите за изпращането на стоката. Ако рекламацията бъде одобрена, ще възстановим разходите за изпращане.

Ако при пазаруването сте получили само касова бележка, трябва да направите рекламация в стационарен салон на Sizeer.

Не можете да направите рекламация на продукти, купени по интернет, в аутлет.

ДРУГИ ВЪПРОСИ

На страницата на продукта на повечето от стоките в нашия магазин ще намерите информация за неговите размери. Когато минете с мишката върху даден размер, ще се появи информация за дължината на стелката, посочена в сантиметри. Информацията се основава на данните, предоставени от производителя.

Освен това на тази страница: https://sizeer.bg/tablitsa-s-razmeri , ще намерите таблицата с размери. Там е посочена подробна информация за повечето марки, предлагани в нашия магазин.

Ако избереш неточен размер, можеш в рамките на 30 дни от датата на получаване на стоката, да го замениш с друг или да го върнеш чрез изпращане (в аутлетите не се осъществява връщане и замяна на продукти, купени онлайн).

За да активираш клиентския си профил, свържи се с нас по имейл на info@sizeer.bg или по чат.

Ще генерираме нов линк за активация, който ще ти изпратим на посочения по-рано имейл адрес.

За да изтриеш своите лични данни, изпрати ни имейл на адрес info@sizeer.bg с информация кои от тях искаш да изтриеш.

За да анулираш поръчка, моля, свържи се с Центъра за обслужване на клиенти по телефона +359 24 929 281 , по имейл ( info@sizeer.bg ) или по чат. Анулирането на поръчка не винаги е възможно. Това зависи от етапа на изпълнение, на който се намира поръчката в даден момент.

При получаване на пратката ИМАШ право на Преглед и ТЕСТ преди да платиш стойността на пратката.

Куриерът ще изиска от теб да платиш транспортните разходи преди да отвориш пратката. Ако всичко е наред и задържиш поръчката, те ще ти бъдат възстановени. Това се налага с цел сигурност на доставката.

ВНИМАНИЕ: ВСИЧКИ поръчки направени преди 12.02.2024 НЯМАТ опцията тест!

[script][/script]